OGLAS

U dvorani Osnovne škole Pakoštane, Turistička zajednica općine Pakoštane predstavila je svoj novu komunikacijsku strategiju, vizualni identitet i signalizaciju.
– Na ovoj zajedničkoj prezentaciji nove komunikacijske strategije i vizualnog identiteta naše turističke zajednice konačno smo utvrdili na koji način će se Turistička zajednica općine Pakoštane predstaviti svojim gostima kroz nove slogane, boje, poruke, načine komunikacije i sve ono što je danas nužno u modernom turizmu. Taj novi vizualni identitet i komunikacijsku strategiju izradio je nagrađivani Bilić_Müller studio i bilo mi je izuzetno drago da su oni u ime struke predstavili nam sve mogućnosti i opcije koja ova strategija nudi. – kazala je direktorica Turističke zajednice općine Pakoštane Danijela Vulin.


Novu komunikacijsku strategiju izradila je tvrtka za istraživanje tržišta MASMI Adriatica iz Zagreba dok je novi vizualni identitet i signalizacija djelo tvrtke Bilić_Müller studio za vizualne komunikacije iz Zagreba, odnosno autorica Dore Bilić i Tine Müller.
Igor Dušanović iz tvrtke MASMI Adriatica iz Zagreba kazao je kako je osnovna nit vodilja bila autentičnost. U razgovoru s lokalnim mještanima upitali su ih što bi istakli, međutim, lakše pitanje je bilo čega bi se odrekli. Odgovor je bio – ničega.

Danijela Vulin, direktorica TZO Pakoštane

– I onda je došlo do ideje da vidimo što lokalci doživljavaju kao svakodnevicu, dio nečega jednostavnoga te kako možemo promijeniti perspektivu i pokazati gostu to kao specifičnost odnosno neka identitetska obilježja koja su krojila ovaj kraj kroz stoljeća. – istaknuo je Dušanović.
U komunikacijsku strategiju uvrštena su tri osnovna identitetska stupa: voda ali ne u smislu bogatstva vode već kao orijentacija ne toliko prema moru već prema jezeru što je specifičnost lokaliteta. Drugi osnovni stup je zemlja odnosno poljoprivreda kao identitetska odrednica.

Igor Dušanović, Tina Müller i Dora Bilić

– Ribarstvo i  poljoprivreda utjecali su na ovdašnji duh ljudi kroz povijest i na vrlo atraktivnu povijesnu lokaciju koja je naposljetku utjecala i na promjenu mentaliteta, načina razmišljanja ljudi, njihovih izreka, humora, ponosa i neku vrstu herojstva kojeg gaje u sebi. – dodao je Dušanović.
Kao posebnost, istaknut je položaj koji je jedinstven i kroz komunikacijsku strategiju artikuliran je kroz slogan „uz more, pored jezera“.

Treći osnovni identitetski stup strategije su – ljudi te je s tim ciljem kreiran „Manifest za putnike“ koji sadrži izraze koje koristi lokalno stanovništvo.
– Razmišljali smo kako gosta „uvući u priču“ te smo napravili „Manifest za putnike“ s izrazima poput „pomalo“ ili „marenda“. To je nešto svakodnevno za vas ali gostu otkriva potpuno drugačiji stil života i pogled na život. Isto tako i koncept marende koji je ovdje simbol obitelji, zajedništva, tradicije, jednostavne a ukusne i prirodne hrane. – istaknuo je Dušanović.
Kroz taj manifest turist može upoznati identitet lokaliteta ali istodobno i otkriti što može raditi, kako se bolje opustiti i iskusiti što prostor nudi.

Manifest za putnike

Svaki identitetski stup, voda, zemlja i ljudi, podržan je izjavama koje potiču na interakciju, odnosno, otkrivanje turističkih sadržaja koji oni pružaju.  
Glavni slogan u predstavljanju turističke ponude Pakoštana, Draga, Vrane i Vrgade od sada će glasiti „Na moru pokraj jezera“ dok su podslogani: „Istraži puteve!“ (naglasak na rekreaciju i prirodu), „Otkrij vrtove!“ (gastronomija i lokalni uzgoj) te „Poslušaj priče!“ (običaji i kulturna baština).




OGLAS