PROMO

U Marini Kornati, u Biogradu na Moru, pod posebnim epidemiološkim uvjetima, svečano je otvoren dvadeset i drugi po redu međunarodni nautički sajam Biograd Boat Show. U vrijeme kada su mnoge izložbe plovila u Europi otkazane poput onih u Cannesu, Southamptonu i La Rochelleu, biogradski nautički sajam, najveći u srednjoj Europi, zadržao je stalnost održavanja ove manifestacije od iznimnog značenja za hrvatsku nautiku i turizam uopće.

Tonči Glavina

Čast da otvori nautički sajam u Biogradu pripala je državnom tajniku u Ministarstvu turizma i sporta Tončiju Glavini koji je tom prigodom istaknuo, unatoč pandemiji, solidan rezultat ostvaren u turizmu: 50 posto turističkog prometa u odnosu na prošlu godinu te 46 posto nautičkom turizmu. To možemo zahvaliti, rekao je Glavina, što je Hrvatska prva u Europi dopustila uplov velikih jahti i otvorila se nautičkom charter turizmu nakon popuštanja pandemijskih mjera u svijetu.
– Na taj način smo se pozicionirali kao zemlja koja je rekla da može vrlo snažno garantirati sigurnost našim gostima i nuditi nevjerojatno kvalitetnu uslugu. I upravo se vi to odradili. – dodao je, među ostalim, Tonči Glavina.
Direktor sajma Milan Šangulin posebno je zahvalio izlagačima koji su pokazali otpornost i upornost i koji su, istaknuo je Šangulin, stali uz biogradski nautički sajam.

Milan Šangulin
plovila hrvatske tvrtke Rand Shipyard iz Kaštel Sućurca

– Izlagačima nismo dali uvjete do prvog rujna. Mi smo razgovarali, pregovarali i nismo htjeli pričati „maglovite priče“. Konkretno smo pratili situaciju i napravili novi proračun da izađemo u susret izlagačima i tako stvorili uvjete za dobar sajam. Od prvog do petnaestog rujna potpisali smo oko 150 izlagača i tada smo znali da sajam ide. Zahvaljujemo svim sponzorima a posebno Gradu Biogradu na Moru koji je u najteže vrijeme dao još ekstra podršku, pogotovo „business2business“ segmentu jer oni to vide kao razvoj u budućnosti. Isto tako jako smo zahvalni i Hrvatskoj gospodarskoj komori koja nas prati u financijskom iznosu kao i prošle godine ali njihov doprinos vrijedi dvostruko više nego što su dali novca usprkos teškoćama koje su imali ovu godinu. – kazao je Milan Šangulin.
Predsjednik Uprave tvrtke organizatora sajma Ilirije d.d. Goran Ražnjević istaknuo je dvije iznimno bitne okosnice organizacije ovogodišnjeg Biograd Boat Show: kontinuitet održavanja i  zdravstvena sigurnost posjetitelja, izlagača i osoblja.

Goran Ražnjević

– Ovaj sajam je na najboljem putu da se još ove godine ponovno reinkarnira i da zaplovi za naredno razdoblje što bolje i uspješnije. Hrvatska nautika podigla je mogućnost hrvatskog turizma na pijedestal najkvalitetnijeg turističkog proizvoda, ne u Hrvatskoj nego na Mediteranu i u svijetu. Hrvatska charter flota od pet tisuća plovila je jednako petnaest tisuća hotelskih soba. Moderni katamarani, to su ploveći apartmani i oni upoznaju ono što imamo najbolje, a to je hrvatski Jadran sa svojom ljepotom, izvornošću i potencijalom. – naglasio je Ražnjević.

Šime Mršić

Zamjenik župana Zadarske županije Šime Mršić kazao je kako je svaka kriza ujedno i prilika te da se na muci poznaju junaci, a nautički turizam je istaknuo kao jednu od junaka ove po svemu specifične turističke godine.
Nazočni gosti razgledali su izložena plovila, među njima i više hrvatskih premijera kao što su premijere luksuznog proizvođača Fairline i njihove motorne jahte Targa 45 GT te talijanske tvornice Absolute i njihovog najnovijeg modela Abslolute 47 Fly. Premijerna predstavljanja u Biogradu odnosno Hrvatskoj imaju još katamarani Excess 12 i ELBA 45 te luksuzne jedrilice First 53 Yacht, Terra Nauta 28, Merry Fisher 795 Serie 2, Saxdor 200 Sport i Rand Mana 23.

U sklopu “B2B”, Hrvatska gospodarska komora, koja organizira 4. HGK dane nautike, kongresni je program proširila na tri dana (od 21. do 23. listopada), a već prvog organizirana je panel rasprava „Nautički turizam uz mjere za oporavak i otpornost ključan hrvatski turistički proizvod?“.
Počele su i nastavljaju se sjednice udruženja marina, male brodogradnje, pružatelja usluga na plovilima – charter, turističkih brodara, te Zajednice ronilačkog turizma, odnosno svih predstavnika realnog sektora nautičke industrije i turizma.
Inače, “B2B”, platforma za poslovno umrežavanje nautičkog sektora, kao višegodišnja posebnost Biograd Boat Showa,  ove je godine više nego ikad ima istaknuto značenje, posebno snažno u dijelu video-kontakata i sastanaka.





ODGOVORI:

Please enter your comment!
Please enter your name here