Gdje je najbolje sakriti nešto što ne želite da itko pronađe? Odgovor je – na drugoj stranici Google tražilice! Kako u svakoj šali postoji i nešto istine, tako je i u ovom slučaju. Istraživanja pokazuju kako 75% ljudi ne pretražuje dalje od Google-ove prve stranice. Tih 75% ljudi uključuje i vaše potencijalne kupce ili klijente.
Ako se vaša web stranica trenutno ne nalazi na prvoj stranici rezultata pretraživanja, imamo dobre vijesti. Postoje načini kako to možete promijeniti i ostvariti bolju pozicioniranost za vašu tvrtku. Bit će potrebno nešto truda i ulaganja, ali se to svakako može višestruko isplatiti zbog pozitivnog utjecaja na poslovne rezultate.
Dva su osnovna načina za dolazak na prvu stranicu Google rezultata:
– SEO (Search Engine Optimization) ili optimizacija web stranica za internet tražilice je proces iza kojeg stoje brojne tehnike koje za cilj imaju organsko povećanje prometa na web stranici. Vaši kupci pretražuju određene ključne riječi u potrazi za informacijama, a vaš interes je povećanje broja posjeta web stranice. SEO pomaže u njihovom spajanju. Uvrštavanjem specifičnih ključnih riječi i redovitim objavljivanjem korisnog i detaljnog sadržaja, povećava se šansa da će potencijalni kupci doći do vaše web stranice. Tako dolazi i do poboljšanja pozicioniranja na rezultatima Google tražilice.
– Google Ads oglašavanje – Tijekom pretraživanja na Google-u sigurno ste primijetili oglase prikazane na prvoj stranici. Među njima se može nalaziti i vaša web stranica. Google Ads alat omogućuje postavljanje plaćenih oglasa, koji mogu donijeti izvrsne rezultate ako su kvalitetno osmišljeni i postavljeni. Google oglasi također funkcioniranju na temelju ključnih riječi, o čijem odabiru ovisi i cijena oglašavanja. Popularnije ključne riječi zahtijevaju veća ulaganja jer ih većina vaših konkurenata također želi koristiti u svojim oglasima. Trik je u pronalasku manje popularnih ključnih riječi koje će donijeti dobre rezultate.
Iako na optimizaciji i Google oglašavanju možete raditi i samostalno, radi se o materiji koja je zapravo prilično kompleksna, iako možda ne djeluje tako na prvu. Gotovo svatko može objaviti oglas putem Google Ads-a ili uvrstiti bolje ključne riječi na svojoj web stranici, ali to najčešće neće biti dovoljno. Vođenje Google oglasa i SEO zahtijevaju kontinuirano praćenje i provođenje kvalitetne analize rezultata te prilagodbu načina rada, kako bi se postigli maksimalno dobri rezultati u najkraćem mogućem vremenu.
Zato se preporučuje angažirati stručnjaka koji ima znanja o upravljanju ovim alatima, iskustva na sličnim projektima i vremena za redovito praćenje i prilagodbu kampanja. Najsigurniji odabir su digitalne marketinške agencije kojima su ovo neka od osnovnih usluga. Jedan od najboljih odabira u Hrvatskoj je Arbona, agencija s više od 10 godina iskustva u Google oglašavanju i SEO optimizaciji, čiju kvalitetu potvrđuje i certifikat Google Premier Partner, rijetko viđen na ovim područjima.
Dolazak na prvu stranicu Google rezultata može direktno utjecati na povećanje priljeva potencijalnih klijenata i kupaca na vašu web stranicu, a time i na bolje poslovne rezultate. Velik dio domaćih tvrtki već ulaže u ovo područje marketinga, stoga nemojte čekati kako ne biste zaostali za konkurencijom i izgubili potencijalne kupce.
Partnerski članak