Konačne brojke o internetskom interesu za Hrvatsku nakon osvajanje drugog mjesta na Svjetskom nogometnom prvenstvu pratio je Tomislav Grubišić, stručnjak za digitalni marketing i glavni izvršni direktor tvrtke Mediatoolkit i suosnivač agencije Degordian, piše Jutarnji list.
Grubišić je statistiku vezanu uz Hrvatsku pratio iz dana u dan te rezultate objavio na Facebooku.
Prema njegovim riječima, naši nogometaši postigli su promocijom Hrvatske više u mjesec dana “nego mi svi skupa od osnutka države – više od svih institucija, kampanja, PR-a u 28 godina.”
Konačna brojka iznosi oko više od 60 milijardi impresija, odnosno pregleda članaka u kojima se spominje Hrvatska.
Ovaj broj znači oko deset pregleda po svakom od tri milijarde korisnika interneta. Što se lokalnih publikacija tiče, u Hrvatskoj je objavljeno nekoliko tisuća članaka na temu nositelja srebrne medalje Svjetskog nogometnog prvenstva.
Grubišić također tvrdi da bi rezultati pretraga i pripadajuća im statistika bili neusporedivo slabiji, čak “tisuću puta manji” – da je Hrvatska “zapela” u osmini finala.
Izvršni direktor Mediatoolkita je procijenio i da je za uspjeh hrvatskog nogometa čulo i čitalo od dvije do dvije i pol milijarde ljudi.